آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ

من باور دارم

من باور دارم ...

 که دعوا و جرّ و بحث دو نفر با هم به معنی این نیست که

 

آن‌ها همدیگر را دوست ندارند .  

 و دعوا نکردن دو نفر با هم نیز به معنی این نیست که

 

آن‌ها همدیگر را دوست دارند .

من باور دارم... 

 من باور دارم ...

 که هر چقدر دوستمان خوب و صمیمی باشد ،هر از گاهی

 

باعث ناراحتی ما خواهد شد و ما   باید بدین خاطر او را

ببخشیم.



من باور دارم ...

 

 که دوستی واقعی به رشد خود ادامه خواهد داد حتی در

 

دورترین فاصله‌ها. عشق واقعی نیز همین طور است.

من باور دارم...

من باور دارم ...

 

  که ما می‌توانیم در یک لحظه کاری کنیم که برای تمام عمر

 

قلب ما را به درد آورد.

 

 من باور دارم ...

 

 که زمان زیادی طول می‌کشد تا من همان آدم بشوم

 

که می‌خواهم.


 

از این که چه احساسی داشته باشیم

من باور دارم...

من باور دارم ...

 که همیشه باید کسانی را که صمیمانه دوستشان دارم ، با

 

کلمات و عبارات زیبا و دوستانه ترک گویم؛ زیرا ممکن است

 

آخرین باری باشد که آن‌ها را می‌بینم.

من باور دارم... 

 من باور دارم ...

 که ما مسئول کارهایی هستیم که انجام می‌دهیم، صرف نظر

از این که چه احساسی داشته باشیم

  من باور دارم ...

 

 که اگر من نگرش و طرز فکرم را کنترل نکنم،او مرا تحت کنترل

 

خود درخواهد آورد.

من باور دارم... 

 من باور دارم ...

 که قهرمان کسی است که کاری را که باید انجام گیرد ،

 

در زمانی که باید انجام گیرد، انجام می‌دهد، صرف نظر

 

از پیامدهای آن.

 من باور دارم ...

 که گاهی کسانی که انتظار داریم در مواقع پریشانی

 

و درماندگی به ما ضربه بزنند، به کمک ما می‌آیند و ما را نجات

 

می‌دهند.

 من باور دارم ...

 که گاهی هنگامی که عصبانی هستم حق دارم که عصبانی

 

باشم؛ امّا این به من این حق را نمی‌دهد که ظالم و بی رحم

 

باشم.

 

به خاطر غم و غصه ما از حرکت باز نخواهد ایستاد

من باور دارم ...

 که بلوغ بیشتر به انواع تجربیاتی که داشته‌ایم و آنچه از آن‌ها

 

آموخته‌ایم بستگی دارد تا به این که چند بار جشن تولد

گرفته‌ایم.

 

 من باور دارم ...

 که همیشه کافی نیست که توسط دیگران بخشیده شویم،

 

گاهی باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.

 

 من باور دارم ...

 که صرف نظر از این که چقدر دلمان شکسته باشد، دنیا

 

به خاطر غم و غصه ما از حرکت باز نخواهد ایستاد.

 

 من باور دارم ...

 که زمینه‌ها و شرایط خانوادگی و اجتماعی برآنچه که هستم

 

تاثیرگذار بوده‌اند؛ امّا من خودم مسئول آنچه که خواهم شد،

 

هستم.

 من باور دارم ...

 که نباید خیلی برای کشف یک راز کند و کاو کنم، زیرا ممکن

 

است برای همیشه زندگی مرا تغییر دهد.

من باور دارم...

من باور دارم ...

 که دو نفر ممکن است دقیقاً به یک چیز نگاه کنند و دو چیز

 

کاملاً متفاوت را ببینند.

 

 من باور دارم... 

که زندگی ما ممکن است ظرف تنها چند ساعت توسط کسانی

 

که حتی آن‌ها را نمی‌شناسیم، تغییر یابد.

 

 من باور دارم ...

 که گواهی‌نامه‌ها و تقدیرنامه‌هایی که بر روی دیوار

 

نصب شده‌اند، برای ما احترام و منزلت به ارمغان نخواهند

 

آورد.

من باور دارم...

 من باور دارم ...

 

 که کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارم ،خیلی زود از

 

دستم گرفته خواهند شد.

 

 

 

من باور دارم ...

 «شادترین مردم لزوماً کسی که بهترین چیزها را دارد

 

،نیست بلکه کسی است که از چیزهایی که دارد

 

،بهترین استفاده را می‌کند.»

 

نلسون ماندلا

22:42:33

2017-04-20

 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۱/۳۱
barsam mohamadee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.