آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۴ ب.ظ

من حسرت پرواز ندارم

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد

تا باد ز دنیای شما قسمتم این باد

ویرانه نشینم من و بیت غزلم را

هرگز نفروشم به دو صد خانه ی آباد

من حسرت پرواز ندارم به دل ، آری

در من قفسی هست که می خواهدم آزاد

ای بال تخیل ببر آنجا غزلم را

کش مردم آزاده بگویند مریزاد

من شاعرم و روز و شبم فرق ندارد

آرام چه می جویی از این زاده ی اضداد؟

می خواهم از این پس همه از عشق بگویم

یک عمر عبث داد زدم بر سر بیداد

مگذار که دندان زده ی غم شود ای دوست

این سیب که ناچیده به دامان تو افتاد

 محمدعلی بهمنی

 

تنها چیزی که شخصیت هر انسان را عوض میکند

سختی های زندگیست ...

سعی کن در سختی ها انسان بمانی

 


 

کسی که بهشت را بر زمین نیافته است


آن را در آسمان نیز نخواهد یافت


خانۀ خدا نزدیک ماست


و تنها اثاث آن، عشق است

امیلی دیکنسون

آرامشی باشد از جنس خدا 

آخر نوشت

روزهای رفته زندگی را ورق میزنم


چه خاطراتی که زنده نمیشوند


چه روزها که دلم میخواست تا ابد تمام نشود


چه روزها که هر ثانیه اش یک سال گذشت


چه فکرها که ارامم کرد


چه فکرها که روحم را ذره ذره فرسود


چه لبخندهایی که بی اختیار برلبانم نقش بست


چه اشکهایی که بی اراده از چشانم سرازیر شد


چه آدمها که دلم را گرم کردند وچه آدمها که دلم را

شکستند


چه چیزها که فکرش را هم نمیکردم وشد


چه آدمها که شناختم و چه آدمها که فهمیدم هیچگاه

نمیشناختمشان


وچه........


وسهم من از این همه , یادش بخیر میشود


کاش ارمغان روزهایی که گذشت 


آرامشی باشد از جنس خدا


آرامشی که هیچگاه تمام نشود.....

یادت باشد آرامشی باشد از جنس خدا


22:46:08

2017-08-03

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۲
barsam mohamadee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.