آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

تو را در سطر سطر خاطرم یاد می کنم

 

تورا در صفحه صفحه دفتر دلم ورق می زنم


تو را می خوانم و تو ساده و نازنین مرا نگاه می کنی


فقط صدای پر مهر تو گوشم را پر کرده و نوای دلفریب تو

آشیانه قلبم را لانه خود ساخته و نجوای دلربایت آن آورده

بر سرم تا دیگر نه صدایی از کسی بشنوم و نه روی

دیگری را ببینم.


ومن قطرات اشک را بر روی گونه های خود چه خنک

احساس می کنم.


و قطرات خون را در دل چه گرم


و می اندیشم که تو در این زمان به چه مشغولی

 و دلت در کجا سیر می کند و شتابت برای چیست ؟

 
هیچ شده نگاهی به دل نا آرام من کنی


هیچ شده صدایم کنی تا با صد جواب به سویت بدوم


ای کاش آشیانه روحم اسیر گردباد عشق تو ویران نبود

 تا تو را می بردم و هزار توی آن را به تو می نمایاندم


ای کاش نگاه معصومانه ات اینگونه صدایم را

 در گلو نمی شکست و نوای روح نوازت اینگونه

آرام از من نمی ربود


ای کاش لختی تامل می کردی آخر این زنگی مست

هم دلی دارد .


ای کاش بغض راه گلویت را نمی بست

 تا تو هم همراه من ترنم می کردی

 و صدای قناری خوش آواز قفس قلبت مرا مست

 و مدهوش می کرد.


ای کاش می توانستم از پس این دیوار بلند

دسته گلی از عشق برایت هدیه کنم


ای کاش می شد قطرات باران دیدگانم را

بر روی گونه هایت بکشم و دستانت رادر دست

 بگیرم تا گرمی آنها را

 

حس کنم و سرت را روی شونه هایم بگذاری تا صفای

تو دل مشوشم را کمی آرام تر کند

 

تورا در صفحه صفحه دفتر دلم ورق می زنم

 

 

 

23:13:40

2017-09-01

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۰
barsam mohamadee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.