آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

زمان

میخواهم این را بگویم که آدم ها

همه ی آدم ها

در زندگی تغییر خواهند کرد،

با ثبات ترینشان

مهربان ترینشان

منطقی ترینشان

احساسی ترین ها

وفادار ترین ها

جدی ترین ها

همه ی آدم ها روزی خود را چنان به کوران تغییر خواهند سپرد

 

که حتی باورتان هم نشود

این تغییر در دست زمان است

کافی است به آدم ها زمان بدهی

مثلأ بگویی فلانی جان بیا این دو سه سال را بگیر و هر چه دلت 

میخواهد با این دو سه سال انجام بده

این چند سال مال خودت است اختیارش را داری

و بعد منتظر بمانید و ببینید این زمان چه بلائی سر آدمی که روبروی شما

ایستاده است می آورد!

آدم هایی در زندگی ام وجود داشته اند

 

دارند که وقتی نسخه ی حال حاضرشان را می گذارم در کنار نسخه ی

چند سال قبل شان احساس میکنم که باید از کنار این آدم ها فقط پا به

فرار بگذارم.

گاهی اوقات سعی کرده ام تا به هر زبانی که شده هشدار یا ندایی بدهم

که آخر فلانی جان تو که اینطوری نبودی

چرا داری اینطوری میشوی

بیا همان آدم قبلی باش

چه اصراری است به این همه تغییر

اما بعد تر ها چیزهای دیگری فهمیدم

فهمیدم که قدرت زمان خیلی خیلی بیشتر از قدرت حرف های من است

و این مجابم کرد که سکوت کنم و صرفأ یک تماشاگر باشم

در زندگی ام با حقیقت های تلخ زیادی رو به رو شده ام

حقیقت هایی که هرکدامشان باعث شد یک تکه از خودم را دور بریزم.

حقیقت هایی که باعث شد زندگی برایم دیگر جلوه ی سابق را نداشته

باشد.

میدانی،برایم مثل این می ماند که نشسته ام به تماشای شهاب سنگی

که دارد می آید تا زمین را نابود کند،من میدانم چه اتفاقی قرار است

بیوفتد اما هیچ کاری از دستم بر نمی آید جز تماشای این نابودی!

همه ی آدم ها تغییر میکنند،تبدیل میشوند به چیزی که شاید حتی یک

دقیقه اش را نشناسید و شما فقط و فقط مجبورید که این حقیقت را

تماشا کنید.

حقیقت این است که زمان همه ی آدم ها را تغییر میدهد،دوست داشتنی

ترین ها را برایت تبدیل به یک غریبه خواهد کرد

باور و قبول این حقیقت،تحملش را برایتان راحت تر خواهد کرد.

همین....

پویان_اوحدی

همه خفتند و من دلشده را خواب نبرد


همه شب دیده من بر فلک استاره شمرد


خوابم از دیده چنان رفت که هرگز ناید


خواب من زهر فراق تو بنوشید و بمرد


تو اگر یوسف خود را نشناسی عجب است

ای که بینا شده چشم تو ز یک پیراهن


نسبت عشق به من نسبت جان است به تن

تو بگو من به تو مشتاق ترم یا تو به من؟


زمان

دل نوشت

لطفا خوبی و بدی ی آدم ها را نسبت ب رابطه گرفتن یا نگرفتنشان با

خودتان محک نزنید


بهتر است بدانیم:


لزوما پیش دستی های یک میهمانی, ارزنده ترین ظروف یک خانه نیستند


هستند ادمهادی  که با دانستن  نقطه ضعفهای شما باعث رنجش شما

نمیشوند .

و هستند انسانهائی که با دانستن  حساسیت های دیگران سعی در بهم

زدن آرامش میشوند .

ای کاش درکشان  باندازه سوادشان بود




23:32:18

2017-10-05

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
barsam mohamadee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.