آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ

در تنهائی خودم

بدی‌های من به خاطر بدی کردن نیست.

 به خاطر احساس شدید خوبی‌های بی‌حاصل است.

 می‌خواهم به اعماق زمین برسم.

عشق من آن‌جاست،

 در آنجایی که دانه‌ها سبز می‌شوند و ریشه‌ها

 به‌هم می‌رسند و آفرینش، در میان پوسیدگی خود را ادامه می‌دهد.

 گویی بدن من یک شکل موقتی و زودگذر آن است. می‌خواهم به اصلش برسم.

می‌خواهم قلبم را مثل یک میوه‌ی رسیده به همه‌ی شاخه‌های درختان آویزان کنم
فروغ فرخزاد

 

و تو بدان ای دوست که من

در انبوه خاطرات غبار گرفته ام

و دیوان کلمات ننگاشته ام

از تمام حسرت های بی انتها

سراغ خواهم گرفت

و روایت خواهم کرد

در تنهائی خودم

من و یار همیشه گیم

کوله ام را میگم

هوا  آفتابی و سرد بود

بام تهران را میگم

(ولنجک تا ابتدای تله‌کابین توچال)

رنگ بارون  از رضا صادقی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
barsam mohamadee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.