آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۹ ب.ظ

شمع Advent

 

 

حدود چهار هفته پیش از عید کریسمس،

شمعها و ستارههای الکتریکی در شکلهای گوناگون

پشت پنجرههای خانهها قرار میگیرد و روشنی آن در دل تاریکی زمستان شکوه خاصی دارد.

علاوه بر این،

 از شمعهای واقعی نیز استفاده می شود.

 از چهار شمع که نماد چهار هفته انتظار و به استقبال کریسمس رفتن است،

هر یکشنبه یکی از شمعها را روشن میکنند.

هفته‌ی اول، یک شمع، هفتهی دوم، دو شمع، هفتهی سوم،

سه شمع را و چهارمین هفته که تولد حضرت مسیح است

چهارمین شمع نیز افزوده میشود.


شمع اول که روشن میشود  ، فضا به قدری آرام است که می توانی

صحبت های آن ها را شنید .

اولی میگوید : من صلح هستم !

با وجود این هیچ کس نمی تواند مرا برای همیشه روشن نگه دارد .


فکر میکنم به زودی از بین خواهم رفت . سپس شعله اش به سرعت کم میشود و از بین میرود.

دومی میگوید : من ایمان هستم !

با این وجود من هم ناچارا مدتی زیادی روشن نمی مانم ، و معلوم نیست تا چه زمانی زنده باشم ، وقتی صحبتش تمام میشود نسیم ملایمی بر آن میوزید و شعله اش را خاموش میکند .

شمع سوم میگوید:من عشق هستم !

  ولی آنقدر قدرت ندارم که روشن بمانم . مردم مرا

کنار می گذارند و اهمیت مرا درک نمی کنند ،

آنها حتی عشق ورزیدن به نزدیکترین کسانشان را هم فراموش می کنند و کمی بعد او هم خاموش میشود .

ناگهان ... پسری وارد اتاق میشود...

و شمع های خاموش را میبیند ومیگوید : چرا خاموش شده اید ؟

قرار بود شما تا ابد روشن بمانید و با گفتن این جمله شروع کرد به گریه میکند.

سپس شمع چهارم میگوید :

نترس تا زمانی که من روشن هستم می توانیم شمع های دیگر را دوباره روشن کنیم .
من امید هستم !

کودک با چشم های درخشان شمع امید را بر میدارد و شمع های دیگر را روشن میکنذ .

 چرا که هر یک از ما می توانیم امید ، ایمان ، صلح و عشق را حفظ و نگهداری کنیم .

پی نوشت: امروز .2. Advent   است   ایمان

 

 

چه خوب است که شعله امید هرگز

 در زندگی تان خاموش نشود.

 

 

 

 

 

 

21:03:56

2017-12-10

 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۹
barsam mohamadee

روز .......

نظرات  (۲)

😶😶😶
واقعن تشبیه عاالی بود!!!
پاسخ:
ممنون  از همراهیتون
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۲ 😂😘زهـــღـــرا 😊😍
عالی بود :)
پاسخ:
لطف کردید ممنونم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.