آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

خدا حافظ




دیگه دیره واسه موندن ،

دارم از پیش تو میرم
جدایی سهم
دستامه ،

 که دستاتو نمیگیرم


تو این بارون تنهایی ،

دارم میرم خداحافظ


شده این
قصه تقدیرم ،

 چه دلگیرم خداحافظ


دیگه دیره واسه موندن ،

 دارم از پیش تو
میرم
جدایی سهم دستامه ،

که دستاتو نمیگیرم


تو این بارون تنهایی ،

دارم میرم


خداحافظ


شده این قصه تقدیرم ،

 چه دلگیرم

خداحافظ


دیگه دیره دارم میرم ،

 چه قدر
این لحظه هاسخته


جدایی از تو کابوسه ،

 

 شبیه مرگ بی وقته


دارم تو ساحل


چشمات ،

 دیگه آهسته گم میشم


برام جایی تو دنیا نیست ،

تو اوج قصه گم میشم


دیگه دیره دارم میرم ،

 برام جایی تو دنیا نیست


به غیر از اشک تنهایی ،

 تو چشمم چیزی پیدا نیست


باید باور کنم بی تو ،

 شبیه مرگ تقدیرم


سکوت من پر از بغض ،

دیگه دیره دارم میرم


خداحافظ….

خدا حافظ

Liebe Skylark

 

wünsche dir Gesundheit, Freude, Erfolg und das Glück

Dein kleiner Bruder .......Barsam

22:49:15

2017-02-09

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۱۱/۲۲
barsam mohamadee

موسیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.