آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

مهربانم


مهربانم همیشه دوست داشتن یک احساس نیست .


 مهربانم فکر می کردم دوست داشتن یک نگاه یک لبخند

 بی معناست .

اما حالا می فهمم یک دوستت دارم

ساده را اگر پاسخ دهی یک طوفان عظیم در انتظار توست

که اگر در این طوفان دوام نیاوری حتما نابود خواهی شد


 مهربانم حالا می فهمم دوستت دارم دریچه ی تمام

سختی هاست این بار این جملات را با تمام اعتماد به

نفسم می گویم


مهربانم سر در گم شده ام...

 راستی چرا هیچ عشقی بدون سختی نیست ؟


چرا آدمها با نفرت هایشان به خوشبختی دیگران حسادت می کنند

و گاهی باعث نابودی خوشبختیش می شوند ؟


چه دنیای در همی است دنیای ما اصلا نمی فهمم چرا

وقتی می خواهیم از یک دوره وارد دوران جدیدش بشویم تا

پای نابودی می کشاندمان ؟


مهربانم خدا را شکر روزگارم خوب است اما نظاره گر

اشکهایی هستم که شاید حق صاحبشان نیست


مهربانم دلم می خواهد برای صاحب آن اشک ها کاری

 

می توانستم بکنم اما جز مبهوتی هیچی نسیبم نیست


گاهی در حقشان دعا می کنم تا خدا طاقتشان بدهد تا از

این مسیر پر تلاطم زندگی عبور کنند


 مهربانم نکند دوستت دارم های ما هم چنین

طوفانی را در بر داشته باشد ؟


 خدایا من و مهربانم طوفان را بارها تجربه کردیم پس به

احساسمان بفهمان از هیچ طوفانی نمی هراسیم


مهربانم نمی دانم آنها چرا از این همه سختی رها نمی

شوند با پایان یکی سختی دیگری آغاز می شود


بیا برای عاشق های روزگارمان دعا کنیم


خدایا از عشق پاک عشاق روزگارمان محافظت کن

و هرگز نگذار طوفان های روزگار مانع خوشی هایشان

شود
مهربانم امیدوارم خدا هوای هر عشق پاک و ماندگاری را

داشته باشد چون عشق نعمت پر ارزشی است که خداوند

نسیب هر کسی نمی کند


ای کاش خود عشاق هم لیاقت نگهداشتنش را داشته

باشند اگر خدا بخواهد ..

مهربانم





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
barsam mohamadee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.