آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۵ ق.ظ

نگرانت هستم

گاهی نباش...

 

خودت را بردار و کمی دورتر از قافله بایست...

 

وجودت را از همه ی آدم های اطرافت دریغ کن

 

ببین چه کسی نبودنت را حس می کند؟!

 

چه کسی حواسش به حال و احوالات توست؟!

 

سکوت کن و منتظر بمان...

 

و ببین کدام آدمِ با معرفتی برایِ پیدا کردنِ تو،

 

پس کوچه های تنهایی ات را زیر و رو می کند؟

 

کدامشان نگرانت می شود!

 

و اصلا چه کسی، برای نگه داشتن تو...

 

به خودش زحمت می دهد؟

 

اگر نبودی و دیدی...

 

آب از آب روزمرگی هایشان تکان نخورد،

 

تعجب نکن!

 

رسم آدم ها همین است...

 

اگر بودی که هیچ...

 

اگر نبودی، دیگران هستند...

 

این تویی که باید عاقل باشی...

 

و خودت را...

 

برای چنین جماعت بی تفاوت و بی عاطفه ای،...

 

خرج نکنی...!

 

نرگس صرافیان

 

 

 
تعجب نکن!

نگران دست های من نباش

بعد از تو

آشیانه هیچ پرستویی نخواهد بود..

گاه انکس که به رفتن چمدان میبندد

رفتن نیست

دو چشم نگران میخواهد

 

 

از دیگران شکایت نمی کنم


بلکه خودم را تغییر می دهم،


چرا که کفش پوشیدن راحت تر از


فرش کردن دنیاست.


مبارزه انسان را داغ می کند


و تجربه انسان را پخته می کند!


هر داغی روزی سرد می شود ولی هیچ پخته اى دیگر خام نمی شود!

 

 

 


رسم آدم...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۸
barsam mohamadee

نگرانت هستم

❤️

نظرات  (۱)

دل ما رو خون کردی با این خاطره بازیت 

 

عالی بود بیشتر بنویس :))

پاسخ:
خاطره ها هرگز نمیمیرند..میمیرند؟
ممنونم ازحضورتان :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.