آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
يكشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲ ق.ظ

خانه تکانی

وقتی تابستان خانه تکانی میکند

پاییز همان فصل دل‌انگیزی از راه میرسد


که گاه رویایی‌اش می‌خوانند


همان فصلی که می‌توانی در آن


ساعت‌ها از پنجره‌ اتاق به درخت روبه‌روی خانه نگاه کنی و خسته نشوی




پاییز همان دل انگیزانه‌ای‌ است


که گاه هوس می‌کنی زیر بارانش بی روسری در کوچه قدم بزنی تا موهایت خیس شوند

 

قدیما حال دلمون بهتربود


مهربونتر بودیم


دیرتر می رنجیدیم


زودتر می بخشیدیم


زندگیمون تمامش عشق بود


مادربزرگ برامون قصه می گفت


پدربزرگ برامون شعر میخوند


آب دوغ خیار و اشکنه لاکچری ترین غذاهایی بود کـه

خاطرات شیرین نون خورد کردن و دور سفره جمع شدن

از اون دوران یادمون مونده؟


چی شد کـه بین این همه ی شلوغی خود واقعیمون رو گم کردیم دیگه چیزی خوشحالمون نمیکنه،


راستی!‌!!!یادت میاد آخرین باری کـه از ته دل خندیدید کی بوده؟؟؟؟


چیز عجیبی نیست کـه یادتون نیاد

اما تاریخ وساعت اخرین باری کـه از عمق وجودت غصه خوردی و گریه کردی رو خوب یادته؟


واقعا چی شد کـه همه ی چی اینجوری عوض شد.

نامه ای برای دوست مینوشتیم. مدتهای زیادی منتظر میماندیم

تا پستچی جوابمان را بیاورد با چه شوقی نامه را میخواندیم

زمان خانه تکانی کرد اینترنت جای همه چیز را گرفت

ایمیلی میزدیم چقدر زود جوابش میامد.

باز هم زمان خانه تکانی کرد سایت و وب وایمیل  جایشان را دادند

به واتساپ و تلگرام و اینستا گرام و.....این هم یک خانه تکانی بود
یادمه اون قدیما شهر ما شهر عشق بود تو دل آدماشم هم صفا هم وفا بود..

بی وفا توی این شهر رانده ی این و آن بود ولی حالا مهر و وفا پر کشید از دل ما پر ز غم شد

دل ما دیگه حالا تو شهر ما که شده دنیای مجازی نه از مهر است نه از محبت.

اولین اهنگی که چشم و گوش بسته  در اکانتی که باز کردم



ایمیل تکانی نوشت:

خیلی وقت بود به ایمیلم سر نزده بودم

وقتی  ایمیل و .... جایشان را دادند به واتساپ و...................خواستم در ایمیلم خانه تکانی کنم .

بر خوردم به یک نوشته  که نمیدانم چرا حذفش نکردم  (شاید هم خودمو گول میزنم )وعمدا پاکش نکرده بودم .

کپی نوشته

 

Tue, May 24, 2016 at 9:53 PM

External images are now more secure, and shown by default.

 

سلام .

امیدوارم حالت خوب خوب باشه . و موفق باشی

خیلی خوشحالم کردی که متنی در وبلاگ برایم نوشتی

این مجموعه مطالبت که در وبلاگ است .

یاد اور تموم اون روزهای قشنگیه که گذشت .

و من ممنونت هستم که زیبا ترین و قشنگ ترین ها

را از تو به یادگار دارم .  من تقریبا هر روز به سایت ……

سر میزنم .  شاید به سرت بزنه و اکانتی را باز کرده باشی.

هر چند دوست ندارم خودت را در گیر این بچه بازیهای سایت کنی .

قدر خودت را بدان . مواظب خودت باش  .

قشنگترین ها را برایت ارزو میکنم.

برسام   دیونه   .  خنگول ولی دوست داشتنی

 

 

چه حال خوبی بهم دست داد وقتی این پیام را دیدم و

چقدر زود یاد آخرین پیامت افتادم . که در همین جا برایم نوشتی.

زخم عمیق و کاری بود از ته دل سوزاندی مرا



من احمق نبودم بهت اعتماد داشتم که برایت از خودم و خانواده ام مینوشتم .

وتو سواستفاده کردی از اعتماد من

فخر پدرت که سهام دار چندین ......

بود به رخم کشیدی بله پدر من یک بازنشسته اموزش پرورش بود و بهش افتخار میکنم

(شاید از روند مدیریت خانواده با خصوصیات من فرق میکرد)

که الان میفهمم چقدر درست فکر میکرد)

بله شما در خانه 250 متری  با سه ماشین انچنانی

پارک شده زندگی میکنی 

ولی من در یک (بقول تو ) آپارتمان فسقلی 50 متری و با مترو به سر کارم میروم

ولی خوشحالم 

وهیچ پشیمانی ندارم .

زندگی من که خلاصه شده  به کوه  وباشکاه  و دوستان  بی توقع  برای تو دوست مجازی عزیز قابل درک نیست

5 سال در دنیای مجازی با هم زندگی کردیم یادت میاد؟

چه حسادتهایی نسبت به روابط با دوستان داشتیم

ولی حسادتهایمان با هم فرق میکرد از نگاه من تو خواهرم بودی

ول تو و خسادتهایت نوع دیگری بود.

عذر خواهی میکنم قصدم نه توهین است نه ناراحتی برای تو

میدانی که هرگز راضی به ناراحتیت نیستم.

خیلی وقت بود که به سایت و وبلاگ  سرنزده بودم.

وقتی پیامت که در ایمیلم  را که سالها از نظرم دور مانده بود  وفراموش کرده بودم

یاد تو بی معرفت به تمام معنا افتادم .

اینم اهنگ انتخابی که دوستش دارم



مواظب خودت و سلامتی ات باش

بای

00:17:18

2021-09-27

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۴
barsam mohamadee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.