آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ

تولد

۳۶۵ روز از من باز هم گذشت.

روزهایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم،

و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم..

روز هایی که دلی بدست اوردم و روزهایی که دلی شکستم و …

روزهایی که دویدم تا برسم ،

و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن..

روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛

نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون افتادم؛

فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم..

روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم

و دوست داشتن  و دوست داشته شدن را  فریاد زدم

ولی صدایم نرسید.

و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا اوردم!!

امروز 20 آذر ماه آخرین ماه پاِییز دوست داشتنی



در این سایت 4 ساله شدم

تولدم..........

ؤ

هَر آدمی به جز عشق یه رفیق نیاز داره،


که جلویِ اون خودش باشه...


حَتّی وقتایی که برایِ خانوادتم خود واقعیت نیستی...


هَمون رفیقی که


عزیزم گفتنایِ پر از ریا رو ول میکنه،


هَمون رفیقی که اگه یه روز ازت خبری نشه،به همه فَک و فامیلت زنگ میزنه میگه،


کجاست این یارِ ما...


هَمون رفیقی که،


میفهمه پول زیادی همرات نَداری،


اِصرار نمیکنه بریم رستوران،


یِـ دست میزنه پشتِ شونه ای و میگه فلافل بزنیم...


هَمون رفیقی که پای به پای دل شکستنت،


دلش میشکنه و به جایِ دلداری الکی،


همرات گریه میکنه!


هَمون رفیقی که کمیاب شده...


امّا همه ما یکیشو داریم،حتّی گاهی ِعشق هم جاشونو نمیگیره...



از یک جایی به بعد آدم هایی دیگری شدیم


آدم های دیگر ساختن ما را،


تیپ و ظاهرمان


چهره هایمان


اخلاق و رفتارهایی که هیچگاه متعلق به ما نبودن


ما خودمان نخواستیم بلکه آن ها تلاش کردن برای ساختن آدمی که نبودیم


بد شدیم


کج رفتیم و کج فهمیدیم


مقصر هم‌ خودمان هستیم


که زیادی بها دادیم


آنقدر راه را برایشان باز کردیم و کوتاه آمدیم که از خودمان فاصله گرفتیم


آن شدیم و نباید میشدیم...

دریافت

نقطه سرخط

امروز میخواستم اکانتم را ببندم ولی فکر کردم دلت برام 

نه برام       برای خاطراتی که هرگز نمیمیرند تنگ میشه

20:33:48

2020-12-10

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۹/۰۹/۲۰
barsam mohamadee

روز .......

❤️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.