آنچه گذشت

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من
  • آنچه گذشت

    هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

مشخصات بلاگ
آنچه گذشت

تمام افرادی که به موفقیتی بزرگ دست یافته‌اند، حداقل یک بار تا یک قدمی سقوط رفته اند، و برخی از آن‌ ها حتی سقوط کرده و دوباره برخواسته‌ اند.
همه به شما می‌گویند: “روز خوبی داشته باشید”. اما حقیقت این است که هیچ‌ کس نمی‌ تواند روز خوبی داشته باشد… اما می‌ تواند آن را خلق کند!
روزهای خوب را باید ساخت… اضطراب فردا را خالی از اندوه نمی‌کند، بلکه امروز را خالی از قدرت می‌ نماید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۰۵ ق.ظ

اگر روزی از تو پرسیدند

اگر روزی از تو پرسیدند ....... که بود؟

 

و خواستی از من چیزی بگویی،

 

بگو نمیدانم

 

اما مردانه پای دوست داشتن  من ماند...

 

بگو نمیدانم اهل کجا بود

 

نام شهرش معلوم بود اما...............

 

دلش چون آواره ها دنبال من میگشت...

 

بگو نمیدانم شاد بود یا غمگین

 

همیشه از غم مینوشت اما...

 

تا من لبخند میزدم ،

 

مثل دیوانه ها قهقهه اش به آسمان میرفت

 

بگو من از برسام چیزی نمیدانم جز اینکه

 

قلبش به اندازه ی یک شیشه ی شکسته ارزش نداشت

 

 

بارها شکست و شکست و شکست

 

 

 

 

 

 
 

 

پ   ن

من باید بین خودم و اون یه نفر رو انتخاب می‌کردم،

 

این‌که هر روز و هر روز کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شدم،

 

اینکه یه گوشه نشستم ازش برای خودم خیال‌بافی کردم،

 

یعنی برام مهم بود،

 

یعنی زندگیش برام اهمیت داشت،

 

یعنی اون رو انتخاب کردم.

 

گاهی باید آرزوهات رو بگیری دستت،

 

غم‌هات رو بذاری روی شونه‌ات و تنهاییت

 

رو به دندون بکشی و صدات در نیاد.

 

گاهی باید خودت رو به فراموشی بزنی

 

تا یادت بره هنوزم دوستش داری.

 

Helene Fischer

Jeder Braucht Eine Insel

 

 

 

02:18:56

2021-01-09

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۹/۱۰/۲۰
barsam mohamadee

❤️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.